EasyFit Vuosaari

EasyFit on monipuolinen ja kotimainen liikuntakeskusketju, jonka Vuosaaren toimipiste sijaitsee samassa pihapiirissä Hotel Rantapuiston kanssa. EasyFit tarjoaa edulliseen hintaan laadukkaan kuntosalin ja runsaan valikoiman ryhmäliikuntatunteja, jotka tilattavissa myös kokouspäivän yhteyteen. Majoittuvat hotellivieraamme pääsevät kuntosalille hintaan 5 €/käynti (normaalisti vain kuukausikorttiasiakkaille). Kuntosali on avoinna klo 05-23.

Ryhmäliikuntatunnit:

  • Kahvakuula, 45 min.
  • Kehonpainoharjoittelu, 60 min.
  • Les Mills BodyPump, 60 min.
  • Les Mills BodyBalance, 60 min.
  • Hiit, 30 min (tai yhdistettynä lihashuoltoon 60 min.)
  • Kiertoharjoittelu, 45 min.
  • Pilates, 30 min.
  • Saunayoga, 30 min.

Minimiveloitus 300 € / ryhmä / h + alv 24 %. Ryhmän minimikoko tunnista riippuen 15 – 20 hlöä.

Tuntikuvaukset:

Kahvakuula

Tunti on harjoittelua, joka vaikuttaa koko kehoon. Tunnin välineenä on kahvakuula ja liikkeet ovat toiminnallisia. Kahvakuula on lihaskuntoharjoittelua, mutta nostaa sykettä suoritusjaksoilla tehokkaasti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta kahvakuulaharjoittelusta. Lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä.

Kehonpainoharjoittelu

Kehonpainoharjoittelu on tämän hetken muotijuttu, mutta se on tullut jäädäkseen. Tunnilla liikutaan ja tehdään koko kehoa kuormittavia liikkeitä pelkästään oman kehon painolla – hauskaa, kehittävää, mutta myös haastavaa ja ennen kaikkea koukuttavaa.

LesMills BodyPump

Maailman suosituimmalla lihaskuntotunnilla hyödynnetään levytankoa, käsipainoja sekä kehonpainoa. Voit vaihdella tunnin intensiteettiä painojen avulla. Tunti kehittää lihaskuntoa ja kiinteyttää. Välineet: Step-lauta, levytanko ja painokiekot sekä jumppamatto

LesMills BodyBalance

BODYBALANCE on lempeä yhdistelmä joogaa, tai chita ja pilatesta. Tunti parantaa keskittymiskykyäsi ja rauhoittaa mieltäsi. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tekee tunnista fyysisen treenin luoden samalla sisäistä rauhaa ja harmoniaa.

Hiit

30 minuutin korkean intensiteetin HIIT-tunti (High Interval Intensity Training). Harjoitus koostuu yksinkertaisista mutta raskaista ja kokonaisvaltaisista liikkeistä, joilla kehität niin aerobista- kuin lihaskestävyyttäkin. Tunnilla pääset haastamaan itsesi ja rajasi. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Hiitin yhteyteen voidaan yhdistää myös lihashuolto, jolloin tunnin pituudeksi tulee 60 min.

Kiertoharjoittelu

45 minuutin lihaskuntoa kehittävä ja sykettä nostattava keskitason kiertoharjoittelutunti. Alun yksinkertaisen lämmittelyn jälkeen työosio koostuu monipuolisista liikkeistä, joilla haastat itsesi oman tasosi mukaan. Kyseessä on intervallityylinen harjoitus, jossa vuorottelevat erilaiset liikkeet sekä eri pituiset työ- ja palautusajat. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

Pilates

Pilates-harjoittelua kehon huoltamiseen. Pilateksen avulla vapautat kehosi kireyksistä ja vahvistat ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittelua. Rauhallista ja rentouttavaa.

Saunayoga

Saunayoga-liikkeet tehdään noin 50-asteisen saunan lämmössä eikä Saunayogan aikana ei heitetä löylyjä. Liikkeiden tekemien ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta. Koulutetut ohjaajat osaavat antaa liikkeistä vaihtoehtoisia suoritustapoja jokaisen osallistujan kuntotasoon sopivalla tavalla. Tunnille osallistujalla olisi hyvä olla mukana hikipyyhe ja juomapullo mukana, yllä uima-asu tai muu kevyt urheiluvaatetus. Kesto 30 min. Saunayogan yhteyteen voidaan yhdistää myös 30 min lihaskuntotreeni tai vaikka ohjattu juoksuharjoitus, jolloin kokonaisuuden kesto on 60 min.